Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Àrea d'Ocupació

EL GIPE està autoritzat per a poder actuar com Agència de Col·locació amb nº 1000000006

Per graduats / graduades

El Centre d'Ocupació de la Universitat d'Alacant posa a la teva disposició la plataforma online Ícaro UA, una borsa d'ocupació l'objectiu de la qual és facilitar la inserció laboral de la comunitat universitària i el contacte entre universitat i empreses.

Els titulats i les titulades podran donar-se d'alta en la borsa d'ocupació i veure totes les ofertes laborals que gestionen les universitats que formen part d'Ícar. Podran accedir a aquestes, presentar-se com a candidats o candidates per a formar part de les preseleccions, saber en tot moment com es troba la selecció i si han sigut seleccionats o seleccionades per a acudir a una entrevista de treball.

Aquest servei és completament gratuït

Borsa d'Ocupació (Portal Ícaro)

Per a l'empresa

El Centre d'Ocupació la Universitat d'Alacant posa a la seva disposició la plataforma online Ícaro UA, una borsa d'ocupació l'objectiu de la qual és facilitar la inserció laboral de la comunitat universitària i el contacte entre universitat i empreses.

Les empreses podran presentar ofertes d'ocupació per als programes disponibles en les universitats incloses en Ícar, realitzar preseleccions des del mateix portal i veure els perfils inscrits per a cadascuna de les ofertes. Igualment, i com ja es feia, des del Centre d'Ocupació de la Universitat s'oferirà també la possibilitat de realitzar el procés de selecció complet. Amb aquesta eina es pretén facilitar el procés de cerca de candidats i candidates, i que l'empresa tingui control de les ofertes que ha inserit en la plataforma, els CV que ha rebut, les entrevistes que ha realitzat, la persona seleccionada, etc.

Borsa d'Ocupació (Portal Ícaro)

Per a qualsevol duda no dubtes en contactar amb Noelia Ferri , coordinadora de l'Área d'Ocupació.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]