La UA guardona el projecte KEDAS amb el II Premi ACTUA

Es tracta d'una aplicació social per a crear i unir-se a esdeveniments

Alacant, 4 de febrer de 2015

En la segona edició, el programa ACTUA ha premiat el projecte KEDAS, una aplicació social per a crear i unir-se a esdeveniments ja organitzats. En aquesta ocasió, ACTUA ha comptat amb més de quaranta participants entre estudiants universitaris, emprenedors i aturats que hi van presentar el seu projecte.

Aquest premi, lliurat per la vicerectora d'Estudiants de la UA, Nuria Grané, consisteix en la cessió sense costos d'un espai del Centre de Creació d'Empreses de la Universitat d'Alacant i la tutorització posterior per tècnics d'autoocupació de la UA.

A més, algunes de les empreses participants com Padima, Lealtis Abogados, SC, Impulso en Red o Coffeework han col·laborat amb premis que proporcionen a altres projectes seleccionats la prestació de serveis gratuïts com diagnòstic de la situació i necessitats en propietat industrial, la redacció dels estatuts socials, o cursos d'ajuda en l'ús d'eines de xarxes socials.

Finalment s'han seleccionat tres projectes per a continuar amb la seua tutorització a través de tècnics de la UA i d'Impulsa Alacant. Dels seleccionats, Learning Songs i Reciclata han obtingut un espai gratuït en el Viver d'Empreses de l'Ajuntament d'Alacant.

Notícia relacionada

La II Trobada ACTUA de la Universitat d'Alacant reunirà a 30 experts que col·laboraran de forma altruista en la creació d'empreses