La UA organitza el taller "Creativitat i ideació empresarial"

Alacant, 9 de febrer de 2015

Amb l’objectiu d’estimular l’esperit emprenedor entre alumnes i investigadors, la Universitat d’Alacant ha organitzat el taller titulat “Creació i ideació empresarial”, que tindrà lloc dijous que ve, 12 de febrer, a les 16:30 hores, a l’aula GB/1003 de l’Edifici Germà Bernàcer de la UA.

La trobada, organitzada dins del programa ua:emprèn, té com a objectiu donar a conèixer als assistents les diferències entre el pensament divergent (creativitat) i el pensament convergent. Al mateix temps, en el taller s’exercitaran tècniques per a la identificació i el desenvolupament de la creativitat aplicada al desenvolupament de la idea empresarial.

UAemprèn, és un programa sorgit a la Universitat d’Alacant que té com a objectiu fomentar la cultura emprenedora entre la comunitat universitària i posar en marxa projectes empresarials sorgits d’estudiants, egressats o investigadors, a més de desenvolupar nous programes formatius i d’assessorament en aquest camp.

Per a inscripcions i més informació consultar la web.