La UA organitza el taller Models de Negoci i Pla d'Empresa

Logo_UAemprende

Alacant, 24 de febrer de 2015

La Universitat d'Alacant organitza el taller titulat Models de Negoci i Pla d'Empresa, trobada organitzada en el marc del programa ua:emprèn, que té com a objectiu facilitar als assistents coneixements, eines i destreses experimentals per a la confecció, en paral·lel, dels models narratiu i financer d'una idea de negoci, com a base d'un pla de negoci.

La jornada es dividirà en tres sessions de quatre hores de durada cadascuna i tindrà lloc el pròxim dia 26 de febrer, a l'aula GB/1003 de l'edifici Germà Bernàcer, i els dies 5 i 12 de març, a l'A1/1-43S de l'aulari I de la UA.

UA:emprèn és un programa sorgit en la Universitat d'Alacant que té com a objectiu fomentar la cultura emprenedora entre la comunitat universitària i posar en marxa projectes empresarials sorgits d'estudiants, egressats o investigadors, a més de desenvolupar nous programes formatius i d'assessorament en aquest camp.

Per a inscripcions i més informació sobre el programa consulteu la web.