Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Des del GIPE informem del nou servici d'UPAPSA. Upapsa Laboral, Agència de Col·locació especialitzada en la integració laboral de persones amb discapacitat

El principal objectiu d'UPAPSA Laboral és la integració laboral de persones amb discapacitat i altres col·lectius prioritaris en l'empresa ordinària.

En UPAPSA LABORAL entenem que la consecució i manteniment d'este objectiu només és possible si es produïx en un mercat laboral inclusiu, amb igualtat d'oportunitats i no discriminació en les relacions laborals.

Perquè tota persona que vullga i puga treballar, ha de tindre l'oportunitat de fer-ho.

En UPAPSA LABORAL sabem que el talent està en totes parts, també en aquells que encara no han pogut demostrar-ho.

Identifiquem, analitzem i desenrotllem les teues capacitats fins a convertir-les en talent.

T'oferim de forma totalment gratuïta els servicis següents:

• Assessorament legislatiu.
  • Orientació laboral.
  •  Anàlisi de grau d'ocupabilitat.
  • Itinerari individualitzat i personalitzat d'integració sociolaboral.
  • Intermediació laboral.
  • Derivació a ofertes de treballs.
  • Suport en el lloc de treball.
  • Seguiment continuat.
  • Aprofita l'oportunitat d'accelerar la teua incorporació al mercat laboral.

Si estàs interessat en els servicis que podem oferir-te des d'UPAPSA Laboral ompli el següent formulari i et cridarem per a concertar una entrevista

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]