Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Fundació Levantina "Beques Joves Talents: Estudis Postgrau" Ara també per a Estudiants d'últim curs del Grau

Fundació Levantina "Beques Joves Talents: Estudis Postgrau"

Per tercer any consecutiu Fundació Llevantina convoca el seu programa de desenvolupament professional "Beques Joves Talents: Estudis Postgrau". Dirigit a titulats universitaris cursant estudis postgrau d'especialització en les àrees de coneixement: Comercial Internacional; Enginyeria Industrial, Minera i Informàtica així com qualsevol estudi relacionat amb la Pedra Natural.

Des del 23 de novembre estan disponibles les sol·licituds i bases de la convocatòria en www.fundacionlevantina.org i el termini d'inscripció es tancarà divendres que ve 11 de desembre de 2015 per a les candidatures de NGENIERÍA i el divendres 29 de gener de 2016 per a COMERÇ INTERNACIONAL.

Tens talent?, Vols desenvolupar-te professionalment en el sector Pedra Natural de la mà d'una empresa capdavantera?, no ho dubtes i presenta'ns la teua candidatura.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]