Convocada la V edició dels Premis Impuls per a iniciatives empresarials innovadores i sostenibles

Com a requisit, al febrer arranca un programa de tallers per a ajudar a preparar la documentació i consolidar les idees de negoci promogudes per estudiants

UA_emprèn

Alacant. Divendres, 22 de gener de 2016

En el marc del programa institucional ua:emprèn, la Universitat d'Alacant (UA) i la Fundació Parc Científic d'Alacant de la Comunitat Valenciana (FPCA) convoquen la V Edició dels Premis Impulse, una clara aposta per la innovació i la transferència de coneixement a la societat.

Així, amb l'objecte de fomentar l'esperit emprenedor i promoure la creació d'empreses, aquesta convocatòria concedirà més de 12.000 euros en premis a les iniciatives empresarials més innovadores i sostenibles sorgides de la comunitat universitària. El termini de presentació de sol·licituds romandrà obert de l'1 al 16 de maig del 2016.

En concret, aquesta edició dels Premis Impulse arreplega dues categories de participació. La primera, modalitat A, està dirigida a idees empresarials promogudes per personal docent i investigador (PDI), doctores i doctors o estudiants de doctorat l'objecte del qual siga l'explotació comercial de resultats de recerca de la Universitat d'Alacant. A més, aquests projectes hauran de tenir unes característiques tals que permeten la seua aprovació com a Empresa de Base Tecnològica de la UA. D'altra banda, la modalitat B, es dirigeix a iniciatives empresarials que partisquen dels propis estudiants o titulades i titulats de la UA.

Tallers ua:emprèn lab

Com a requisit, els interessats a participar en la modalitat B dels Premis Impulse hauran d'assistir al 50% de les sessions programades dins de l'itinerari formatiu ua:emprèn lab. Aquests tallers, que arranquen el pròxim mes de febrer, ajudaran a consolidar la idea de negoci de les candidates i candidats i a elaborar la documentació requerida en aquesta cinquena edició.

Bases completes Premis Impulse 2016

Programa i inscripció tallers ua:emprèn

Notícia relacionada

Propostes sobre robòtica, tabac, eines per a publicitar esdeveniments i disseny digital, premiades en la IV edició dels Premis Impulse