Sitio WEB del Gabinete de Iniciativas Para el Empleo de la Universidad de Alicante
Inici

Reportatge en Canal 9 sobre com aconseguir un lloc de treball en Eurodisney

Des de Canal 9, en el programa En Connexió, reportatge sobre les entrevistes de treball que es van realitzar la setmana del 12 al 15 de desembre 2011, en la Universitat d'Alacant, per a aconseguir un lloc en Eurodisney.

L'orientadora laboral del Gabinet d'Iniciatives Per a Ocupació ( GIPE ) de la Fundació General va orientar a un dels aspirants a preparar la seua entrevista, li va facilitar les claus per a presentar el seu currículum de la forma més adequada, quin tipus de preguntes esperar...

Si té problemes per reproduir aquest vídeo provi amb la versió en format Flash Video.

Pablo, va realitzar evidentment l'entrevista en Eurodisney i va aconseguir ser contractat. Va començar a treballar per a Disney a París en el mes d'abril fins al 20 de setembre; afortunadament i encantats amb la seua professionalitat, li han sol·licitat disponibilitat per a renovar-li el contracte a l'octubre. Cal afegir que a més li han donat l'oportunitat de realitzar il·lustracions, el que li proporcionarà gran prestigi com il·lustrador.

© Universidad de Alicante Fundación General - uafg@ua.es - HTML 4.01 - CSS - Última Actualización: 25.05.2012