Goldcar Recruiting Day, una iniciativa para contratar perfiles tecnológicos

Goldcar, companyia capdavantera en lloguer vacacional de vehicles, celebrarà dijous que ve, 15 de març, una jornada de reclutament. Aquesta iniciativa es desenvolupa en la Universitat d'Alacant, promoguda pel Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació, el Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació (GIPE), l'Observatori Universitari d'Inserció Laboral i Alumni UA.

Batejat com %u201CRecruiting Day%u201D, el dia de reclutament de personal s'enfoca de manera directa a joves talents i forma part de l'estratègia de creixement de Goldcar.

Goldcar cerca 20 candidats llicenciats en Enginyeria Informàtica i amb formació i coneixements en SCRUM, Docker, Integració Contínua, Principis SOLID, desenvolupament d'aplicacions mòbils i metodologia AGILE. La jornada es desenvoluparà de 10 a 13 hores en l'espai A3/0012 de l'Aulari III de la Universitat d'Alacant.

Els candidats finalistes podran sumar-se als més d'1.200 professionals que formen la plantilla de Goldcar i a un ambient de treball jove, dinàmic i multicultural, amb possibilitats reals de creixement i desenvolupament dins de la companyia. Els interessats a participar poden enviar el seu CV a l'adreça seleccion@goldcar.com