Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

"Presentació de Lysmon" - Educació Infantil

Descobrix com pots accedir a la teua plaça d'Educació Infantil
29 de novembre a les 13:00 en l'Edifici Germà Bernácer - aula 1002
Grup Lysmon oferix l'oportunitat de conéixer, com es pot accedir a una plaça d'educació infantil en propietat, sense haver d'opositar. A través del treball associat.
Grup Lysmon empresa pionera en el sector d'educació infantil en l'obertura de Centres Educatius Infantils Bilingües (CEIB) en el territori nacional, oferix l'alternativa que el mercat laboral no cobrix. Actualment, Grup Lysmon té 14 CEIB, cinc d'ells davall el model de societat cooperativa de treball associat. Amb una metodologia educativa pròpia i innovadora Lysmon Smart Education, basada en recents pedagogies de la nova escola, Grup Lysmon t'oferix una conferència perquè pugues conéixer i ampliar totes les opcions que t'oferix el mercat laboral. No ho dubtes, emprendre no té perquè"

Dirigit a:  Estudiants d'últim curs i Titulad\@s en Educació Infantil, Psicologia i Pedagogia.
Interesats/des  confirmar assistència a:   mj.piqueres@ua.es

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]