La UA organitza la jornada "Van emprendre amb èxit! T'animes a intentar-ho?"

Alacant, 10 de desembre de 2014

Dijous pròxim, 11 de desembre, a les 12.30 hores, tindrà lloc a la sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior de la UA la jornada titulada «Van emprendre amb èxit! T'animes a intentar-ho?», trobada organitzada dins del programa UAemprèn, que té com a objectiu donar a conèixer les experiències de cinc emprenedors que explicaran com van aconseguir posar en marxa els seus projectes empresarials.

La jornada, presidida per la directora del Secretariat de Transferència de Coneixement, María Jesús Pastor, comptarà amb les intervencions d'Eduardo Manchón (Panoramio.com), Andrés Torrubia (Fixr.com), Beatriz Cerrolaza de la spin-off de la UPM Allise Devices, Montserrat Robles de la spin-off de la UPV Veratech for Health i Pablo Sánchez de Saldum Ventures, que compartiran amb els presents com van viure el llançament de la seua idea al mercat, quins obstacles hi van trobar, i sobretot, com van aconseguir superar-los. A més, oferiran consells relacionats amb la consolidació del negoci des de diferents òptiques, i intercanviaran  impressions amb qualsevol persona interessada.

UAemprèn és un programa sorgit a  la Universitat d'Alacant que té com a objectiu fomentar la cultura emprenedora entre la comunitat universitària i engegar projectes empresarials sorgits d'estudiants, egressats o investigadors, a més de desenvolupar nous programes formatius i d’assessorament en aquest camp.

Per raons de capacitat de la sala us demanem inscripció en el correu.

Emprèn_exito