Borsa d'ocupació (informació per a titulats)

El GIPE disposa d’una borsa d’ocupació per a tots els titulats la Universitat d’Alacant que desitgen incorporar-se al mercat de treball.

Requisits del titulat

• Estar titulat per la Universitat d’Alacant (o disposar d’un títol universitari que no siga de la UA, sempre que s’estiga matriculat en alguna carrera o postgrau de la Universitat d’Alacant).
  • Omplir correctament la sol·licitud on line d’inscripció per a la borsa d’ocupació dins els termini establit, i aportar la documentació sol·licitada.

Documentació a aportar

Fotocòpia del títol de diplomat/llicenciat/grau o postgrau, o el pagament de les taxes per a l'expedició del mateix. Si el títol és d'una altra universitat haurà d'aportar-se també la matrícula de grau o postgrau de la UA que s'estiga cursant en aqueix moment.

Període d’inscripció

• Tot el curs acadèmic.

Procediment d’Inscripció

flecha Nova inscripció a la borsa d’ocupació (si és la primera vegada que t’hi inscrius)

flechaAccedir a la seua fitxa d’inscripció (si vols modificar o actualitzar les seues dades)

Per a qualsevol dubte o consulta pots contactar amb Noelia Ferri Enviar Correo, coordinadora de l’Àrea d’Ocupació.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]