Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Programa per a la inserció laboral de persones amb formació qualificada - ADL Alacant

Des de l'Agència Local de Desenvolupament d'Alacant  en col·laboració amb BIDEF S. a., convoquem el “Programa per a la Inserció Laboral de Persones amb Formació Qualificada” amb la finalitat de fomentar  la creació d'Ocupació de Qualitat, i l'accés al Mercat de treball.

El Programa consta de:

1 - Quatre Mòduls amb un total de 50 hores en aula.

2 – Cinqué mòdul de Cinc Mesos de duració, d'estada formativa pràctica en empresa, adaptada al perfil de cada participant, per a continuar l'aprenentatge específic en aquesta. L'objectiu final, és la Inserció Laboral dels participants a la finalització, en  les Empreses Col·laboradores on millor encaixe el seu perfil Acadèmic i Professional.

3-  Els participants en el Programa, durant cinc mesos, rebran una ajuda econòmica mensual, per a locomoció i manutenció.

PERFIL DELS CANDIDATS:

- PERSONES DESOCUPADES, EDAT  ENTRE  20 I 45 ANYS

- AMB FORMACIÓ ACADÈMICA  A partir de      FP II / CICLE FORMATIU SUPERIOR / GRAUS / LLICENCIATURES / DIPLOMATURES / ENGINYERIES I ENGINYERIES TÈCNIQUES DE:

ADMINISTRACIÓ, EDIFICACIÓ I OBRA CIVIL, ENGINYERIES I GRAUS EN OBRA CIVIL,   MECÀNICA, ENGINYERIES I GRAUS  EN ELECTRICITAT, ELECTRÒNICA I *AUTOMATÍSMOS, ENGINYERIES I GRAUS EN FABRICACIÓ MECÀNICA I ELECTROMECÀNICA I AUTOMATISMES, ENGINYERIA   I GRAUS EN INFORMÀTICA I PROGRAMACIÓ, INSTAL·LACIÓ I MANTENIMENT, GRAUS EN QUÍMICA, ENGINYERIA *AGRONOMA, TRANSPORT I COMUNICACIONS, DISSENY WEB, DISSENY GRÀFIC, ARTS GRÀFIQUES, GRAU EN TURISME, GRAUS I *CFS EN ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ, GRAU EN MÀRQUETING  PUBLICITAT I *ADE. GRAU EN INDÚSTRIES ALIMENTÀRIES

I EN GENERAL TITULACIONS  *ACAÉMICAS PERTANYENTS A AQUESTS CAMPS PROFESSIONALS.

ELS INTERESSATS A ASSISTIR A la PRESENTACIÓ DE CONTINGUTS I OBJECTIUS DEL  PROGRAMA:

- DIJOUS 26  SETEMBRE:  A les  12.00 HORES

Lloc: Sala d'actes de l'Edifici Municipal Porta *Ferrísa. C/ Jorge Juan núm. 21. 03002. Alacant.

– PROVES DE SELECCIÓ DE CANDIDATS

27  DE SETEMBRE : DE 9.00 A 14.00 HORES

- DURACIÓ PART TEÒRICA DEL   PROGRAMA (50 HORES)

D'1 A 22 D'OCTUBRE. Lloc: Centre de Formació de l'Agència Local. *Avd. Doctor Jiménez Díaz núm. 27. Alacant.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]