Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Presentació de l'empresa Global Working per a treballar com infermer/a en Noruega

Presentació de l'empresa Global Working amb procés de selecció per a treballar com infermer/a en Centres Públics de Noruega.

19 de Desembre a les 14: 15h.

SALÓ DE GRAUS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DE LA SALUT

Els beneficis d'este oferta d'ocupació són:

Contracte de treball indefinit com Enfermero/a. Treball en el Sistema Públic de Salut de Noruega.

Salari anual 45.000 - 50.000EUR bruts.

Allotjament inclòs (llum, aigua, Internet, etc.) .

Programa de viatges Espanya - Noruega. Accés a l'especialitat en la universitat (2 anys d'experiència i nivell mig-alt d'idioma) .

Cotització en la seguretat social noruega, la qual cosa permet portar la desocupació i la pensió a Espanya.

Validesa de punts a la Comunitat Autònoma corresponent.

Curs d'idioma de 600 hores presencial a Alacant (de gener a maig de 2020) . S'aconseguirà un nivell d'idioma B1 alt abans de viatjar a Noruega.

Començament del contracte de treball com infermer/a

Més informació en : mj.piqueres@ua.es

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]