Versión en castellano

d'Ocupació i Autoocupació

Presentació i Objectius

Presentació

Des de la Fundació General de la Universitat d'Alacant, a través del seu Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació – GIPE, celebrarem el 26 d'abril de 2012, la catorzena edició de la fira d'ocupació universitària, Marató d'Ocupació i Autoocupació.

Volem agrair la participació i col·laboració de les empreses, institucions i organitzacions públiques i privades que vénen participant en cadascuna de les edicions, aportant possibilitats d'ocupació, informació, il·lusió i recursos per a fer més eficaç la recerca d'ocupació als alumnes i titulats de la nostra Universitat.

• Promoure l'ocupació i estimular l'autoocupació.
  • Oferir informació útil sobre les possibilitats de desenvolupament de carrera professional, siga per compte propi, siga per compte d’altri.
  • Facilitar la trobada entre estudiants i titulats amb professionals de recursos humans amb necessitat de reclutament de candidats universitaris.

Us convidem a participar en aquest esdeveniment que, com és habitual, tindrà lloc en el I Hall del Aulari II .

GIPE-UAFG

© GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Fundació General de la Universitat d'Alacant. Última actualització: 04.04.2012 20:22 GMT+01