Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Formulari Avaluació en línia i Memòria de pràctiques (estudiants)

Tot estudiant que realise pràctiques externes de caràcter *extracurricular, deurà enviar al *GIPE:

- Qüestionari de valoració sobre el programa de pràctiques. (tenint en conte la següent escala de valors: 1. Molt mala; 2. Mala; 3. Regular; 4. Bona; 5. Molt bona; *Ns/*Nc No sap no contesta)

- Memòria Final, quan finalise les mateixes. (s'adjunta al final del qüestionari)

Dita entrega té caràcter obligatori.

Dades personals

*Torne a introduir l'email per a confirmar

Avaluació de les Pràctiques

Avaluació del tutor/a acadèmic de la UA

Avaluació del tutor/a de l'empresa

*Adjuntar fitxer amb la memòria

Informació bàsica sobre Protecció de Dades

Responsable Fundación General de la Universidad de Alicante
Finalidad Gestión de la Bolsa de Prácticas del GIPE (Gabinete de Iniciativas Para el Empleo)
Derechos Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos explicados en la información adicional.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]