Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Presentació empresa NATURHOUSE VILLAGE.

Presentació del NATURHOUSE VILLAGE per donar a conèixer aquesta iniciativa de empreniment dirigida especialment a estudiants i graduats universitaris/as.

Es tracta d'una possibilitat de creació d'una ocupació per compte propi:

·         Per obrir en poblacions petites de 20.000 habitants aproximadament.

·         Un negoci adequat per a l'acte-empro sense costos ni riscos  addicionals de personal.

·         Amb una reducció dels costos fixos i estructurals del centre allargant la vida mitjana del negoci.

·         Ideal per a Professionals qualificats que vulgui treballar pel seu compte.

·         I per a joves emprenedors recentment egressats amb nul·les expectatives de treball en un complicat entorn de desocupació.

·         Que només requereix una adequació d'un mínim espai de 20 a 30 m amb el mateix potencial de negoci.

·         Per a una ràpida engegada del negoci amb assessorament global.

·         És una oportunitat d'invertir en un model optimitzat després de més de 20 anys d'experiència.

·         Senzilla gestió multitasking: gestió en 1 sola persona = major control

Dimecres 14 de maig a les 11:00 hs

Aula GB/1003 de l'edifici Germà Bernàcer

Campus de Sant Vicent