Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

La iniciativa Topotesia accedeix al Centre de Creació d'empreses del GIPO

La iniciativa emprenedora TOPOTESIA, promoguda per l'estudiant d'arquitectura Javier Martínez Sánchez, ha accedit al Centre de Creació d'empreses del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació (GIPO) de la UA.

Topotesia va ser la iniciativa guanyadora del concurs ACTUA celebrat l'any 2014, que va atorgar al guanyador un premi patrocinat pel Vicerectorat d'Estudiants de la UA consistent en l'accés gratuït al CCE del GIPO on TOPOTESIA rebrà a més un seguiment des de l'àrea de Creació d'empreses del Gabinet d'Ocupació.

Benvingut TOPOTESIA!!!!!!

Més informació:
Javier Martínez, guanyador d'ACTUA 2014, rep les claus del viver d'empreses de la UA

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]