Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

EMCUJU-2019. Programa de subvencions destinada a la contractació de persones joves qualificades per entitats locals, en el marc del Sistema Nacional de Garantia Juvenil

La destinació final  d'aquestes ajudes i subvencions és la contractació per part de les entitats locals, diputacions, mancomunitats i els seus organismes autònoms de joves  de menors  de 30 anys.

Si eres menor de 30 anys i has acabat els teus estudis, Labora publica una Subvenció (EMCUJU 2019), gràcies a la  qual, les diferents entitats locals que l'hagen sol·licitada, busquen gent com tu per a fer-los un contracte en pràctiques d'1 any. Si aquestes interessat/a inscriu-te en Labora (antic Servef) i en Garantia juvenil al més prompte possible.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]