Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Nova borsa d'ocupació. Portal Ícaro

El Centre d'Ocupació de la Universitat d'Alacant posa en marxa la plataforma online Ícaro UA, amb la qual gestionarà la borsa d'ocupació i facilitarà la inserció laboral dels seus titulats i titulades.

ícaro

Des del pròxim 6 de juliol de 2020, el Centre d'Ocupació de la Universitat d'Alacant, en la seva aposta per l'ocupabilitat dels seus titulats i titulades, posa en marxa una borsa d'ocupació online per a facilitar la inserció laboral de la comunitat universitària i facilitar el contacte entre universitat i empreses.

Els i les Alumni podran donar-se d'alta en la borsa d'ocupació i veure totes les ofertes laborals que gestionen les universitats que formen part d'Ícaro. Podran accedir a aquestes, presentar-li-la plataforma com a candidats o candidates per a formar part de les preseleccions, saber en tot moment com es troba la selecció i si han sigut seleccionats o seleccionades per a acudir a una entrevista de treball.

Les empreses, al seu torn, podran presentar ofertes d'ocupació per als programes disponibles en les universitats incloses en Ícar, realitzar preseleccions des del mateix portal i veure els perfils inscrits per a cadascuna de les ofertes. Igualment, i com es feia, des del Centre d'Ocupació de la Universitat s'oferirà també la possibilitat de realitzar el procés de selecció complet. Amb aquesta eina es pretén facilitar el procés de cerca de candidats i candidates, i que l'empresa tingui control de les ofertes que ha inserit en la plataforma, els CV que ha rebut, les entrevistes que ha realitzat, la persona seleccionada, etc.

Tota la informació en l'Àrea d'Ocupació del GIPE (Centre d'Ocupació U.A.)

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]