Data de publicació: 22-07-2026

¿Estàs cursant el Grau en ADE, DADE o Màster relacionat i t'interessa posar en pràctica els coneixements adquirits a la UA?
Escola d'arts escèniques, agència de representació i productora escènica i audiovisual, cerca estudiants compromesos/es i amb ganes d'aprendre per a incorporar-se al seu equip a través d'una pràctica extracurricular GIPO.
Projecte Formatiu:
¿Què capacitats i habilitats has de tenir per a desenvolupar aquesta pràctica?
Persona amb do de gents, molt organitzada i metòdica.
Que li agrade l'atenció al client i informar els clients sobre els cursos i gestionar cobraments, així com controlar matrícules i accessos a les sales.
¿Què coneixements aplicaràs al llarg d'aquesta pràctica?
Coneixements de gestió administrativa, control de cobraments, atenció al client.
Maneig d'eines informàtiques bàsiques com Word, Excel.
Es valorarà coneixements d'IA.
¿Què aprendràs després de fer aquesta pràctica?
Aprendrà a informar els clients sobre els diferents cursos, opcions de formació i requisits per a matrícula.
Aprendrà a gestionar matrícules, cobraments i control de cobraments.
¿Què aportaràs com a estudiant en pràctiques a l'entitat?
Suport per a poder abastar la productivitat en aquestes tasques en un moment amb més quantitat de sol·licituds per a l'empresa. Serà una ajuda molt important.
Dades de la pràctica:
Lloc: Alacant (Alacant).
Tipus: Presencial.
Data inici: setembre, immediata, a acordar en entrevista (A l'inici de la pràctica no pots tenir el 100% dels crèdits, i has de tenir matrícula vigent curs 26/27).
Data fi: * màxim 750h (siempre que no hages obtingut el 100% dels crèdits).
Horari/hores setmanals: De L a V de #17:30 a 21:30h.
Bossa d'Ajuda: segons hrs..
Perfil sol·licitat:
- Estudiantat de la Universitat d'Alacant (UA):
- Grau: Persones que hagen superat el 50% dels crèdits de ADE, DADE o Màster relacionat.
- Màster Oficial o Títol Propi UA: Estar formalment sota matrícula en un màster oficial o títol propi de la Universitat d'Alacant, en una àrea de coneixement afí al grau demanat.
- Gestió de la Borsa de Pràctiques (GIPO):
- Noves inscripcions (Curs 26/27): Registre en línia a la Borsa de Pràctiques
- Actualització de dades (Curs 26/27): Accés a la Fitxa d'Inscripció per a modificar o actualitzar qualsevol informació acadèmica o personal.
NOTA: No podrà optar a l'oferta l'estudiantat que haja obtingut el 100% dels crèdits requerits en la seua titulació.
Informàtica: Paquet microsoft
¿T'interessa?:
Enviar e-mail a: contacto@cinetikamedia.com
Amb còpia (Cc): maritere.gomez@ua.es
Assumpte: Pràctiques GIPO + Núm. Referència + Nom Cognoms + DNI + indica grau/Màster o Títol propi.
Adjunta el teu CV actualitzat
- ¿Necessites ajuda per a preparar-lo? Sol·licita cita en el servei d'orientació laboral.
Tipus d'oferta Pràctiques
Referència: 15923
Empresa: CINETIKA MEDIA, S.L.