Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Jornades de emprenedoria Agencia de Desenvolupament Local d'Alacant i Universitat d'Alacant

Informació bàsica sobre Protecció de Dades

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD):

• Les dades recollits seran emmagatzemats en un fitxer informàtic per al seu tractament automatitzat, i la finalitat del qual serà la gestió de l'esdeveniment al que s'inscriu.
  • Aquesta gestió es realitzarà a través de l'Entitat, Agència Local de Desenvolupament Econòmic i Social d'Alacant, el CIF de la qual és P 0300039I, a qui seran cedits les dades amb l'única finalitat de gestionar la docència i assistència dels participants al curs.
  • Si així ho ha indicat, també podran ser utilitzats per a mantenir-li informat d'altres activitats del GIPE.
  • L'usuari garanteix que les dades facilitades són veraços i es fa responsable de comunicar qualsevol modificació en els mateixos, així com de mantenir-los actualitzats.
  • L'usuari té dret a accedir, rectificar, oposar-se i cancel·lar les dades arreplegades.
  • La identitat, pertinença i adreça del responsable del fitxer és de la Fundació General de la Universitat d'Alacant amb CIF G53738308 i domicili en: Universitat d'Alacant, 03690 Sant Vicent del Raspeig, Alacant.
  • La Fundació General de la Universitat d'Alacant ha pres les les mesures necessàries per a garantir en tot moment la seguretat i confidencialitat de les dades subministrades.

Informació addicional sobre Protecció de Dades

Condicions d'ús

Vostè només està indicant-nos el seu interès a assistir a l'esdeveniment que ací s'arreplega i cap tipus d'obligació per la seua banda ni per la nostra.

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]