Logotip Fundación General de la Universidad de Alicante Logotip Universidad de Alicante

Presentació i objectius

Presentació

Des del Vicerectorat d'Estudiants i Ocupació de la Universitat d'Alacant, a través del Centre d´Ocupació, celebrarem el pròxim 4 d' Abril de 2019 la XXI edició de la fira d'ocupació i autoocupació universitari, Marató d'Ocupació i Autoocupació, en els porxos de la Biblioteca General de la nostra Universitat

La missió és afavorir el contacte entre empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats de la Universitat d'Alacant aportant-los possibilitats d'ocupació i pràctiques acadèmiques externes; així com informació, il·lusió i recursos per a la seua incorporació al món laboral empresarial per compte d´altri o per compte propi guiant-los en el camí de l' autoocupació.

Antecedents

La Universitat d'Alacant, des de sempre ha demostrat un ferm compromís per reforçar el binomi UNIVERSITAT - EMPRESA, i per això, va ser pionera en la celebració anual de fòrums d'ocupació i autoocupació universitària.

La Marató d'Ocupació i Autoocupació, consistix en l'exposició presencial i directa d'empreses d'àmbit nacional en un fòrum on estudiants, titulats i titulades, poden establir contacte amb les empreses que necessiten personal qualificat i amb organismes dedicats a l'assessorament en matèria d'ocupació i autoocupació.

Constituïx un marc idoni per a la difusió d'oportunitats corroborat amb propostes d'ocupació, pràctiques i projectes d'autoocupació. L'èxit d'esta acció és un fet constatat al llarg de les seues edicions anteriors.

Objectius

• Promoure i difondre les pràctiques en empreses i l'ocupació universitària i potenciar l'emprenedoria i l'autoocupació com a eixides professionals.
  • Oferir informació útil sobre les possibilitats de desenrotllament de la carrera professional d'universitaris i universitàries tant a nivell nacional com a nivell internacional.
  • Facilitar la trobada entre estudiants, eixits i eixides, amb professionals i teixit empresarial que opera a nivell local, nacional i internacional.
  • Facilitar la presa de decisions professionals a estudiants, titulats i titulades
  • Contribuir a la inserció laboral d'universitaris i universitàries.
  • Oferir a empreses i institucions un espai per a la captació de personal qualificat.
  • Fomentar la col·laboració entre la Universitat i les empreses i institucions.
  • Posicionar la imatge de les empreses com a organitzacions compromeses amb el talent i el coneixement.

Organitzen

Logo Vic. Estudiants 40 aniversari UA Logo Centre Ocupació / Centro Empleo Logo Fundació General

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]