XVIII Marató d'Ocupació i Autoocupació

Presentació y objectius

Presentació

Des del Vicerectorat d'Estudiants de la Universitat d'Alacant, mitjançant del Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació – GIPE – i l' Observatori d'Inserció Laboral, celebrarem el 27 de Abril 2016 la XVIII edició de la fira d'ocupació universitària, Marató d'Ocupació i Autoocupació, al Hall de l'Aulari II de la Universitat d'Alacant.

La missió és afavorir el contacte entre empreses, institucions i organitzacions públiques i privades amb estudiants i titulats de la Universitat d'Alacant aportant-los possibilitats d'ocupació i pràctiques acadèmiques externes; així com informació, il·lusió i recursos per a la seva incorporació al món laboral empresarial per compte d´altri o per compte propi guiant-los en el camí de l´autoocupació.

Antecedents

La Universitat d'Alacant, des de sempre ha demostrat un ferm compromís per reforçar el binomi UNIVERSITAT – EMPRESA, i és per açò, que a través del Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, va ser pionera en la realització de fòrums d'ocupació i autoocupació universitària, acció que portem realitzant des de l'any 1995 i que al dia d'avui es realitza pràcticament en totes les universitats espanyoles tant públiques i privades

Aquesta acció consisteix en l'exposició presencial i directa d'empreses d'àmbit nacional a on els universitaris, estudiants i titulats, poden acudir per a establir contactes amb les empreses.
L´èxist d'aquesta acció que portem realitzant tants anys és un fet constatat.

Cadascun dels esdeveniments ha suposat un marc idoni per a la difusió d'oportunitats, la qual cosa ha estat corroborat amb les diferents propostes d'ocupació, pràctiques i projectes empresarials d'autoocupació produïdes com a conseqüència de cadascuna de les edicions de la fira universitària.

• Promoure les pràctiques en empreses, l'ocupació i estimular l'autoocupació.
  • Oferir informació útil sobre les possibilitats de desenvolupament de carrera professional dels universitaris
  • Facilitar la trobada entre estudiants i titulats amb els professionals i el teixit empresarial.
  • Fomentar la colaboracio entre l'Universitat i les empreses i institucions.

Organitza

Logotipo Vicerrectorado de Estudiantes Logotipo GIPE Logotipo Fundación General Logo OUIL

© 1996-2018 GIPE, Gabinet d'Iniciatives Per a l'Ocupació, Universitat d'Alacant Fundació General. CIF: G53738308. [HTML5]